tisdag 7 oktober 2008

Kan inte bestämma mig

Nu har jag gått i morgonrock i snart 2 timmar. Tycker ni det är förskräckligt? Är jag kanske slö och lat? Ibland är jag väldigt effektiv när jag vaknat men ibland är det bara så skönt att inte göra något alls.Lite kaffe har jag kokat förståss och jag har även börjat planera för kvällsmaten och det lutar nog åt att jag drar ner till gymmet lite senare i kväll, har inte bestämmt mig än.Framåt midnatt har jag kanske tagit igen mina lata timmar och tycker att jag har varit riktigt duktig.
Ledig dag i morgon men måste ändå till jobbet på möte mellan 15.00-18.00.Enda fördelen med det är att jag kan beställa hem suchi från East West som vi kan mumsa i oss på kvällen.
Kan inte A öppna en suchirestaurang i Hallsberg? Eller i Lerbäck? Jag skulle vara en stamkund!
.

Inga kommentarer: