måndag 13 oktober 2008

Alla förändras utom jag?

Har precis träffat en gammal vän som jag inte sett på över 20 år. Kände först inte igen honom och han tittade först lite misstänktsamt på mig också, konstigt ? Jag har väl inte förändrats ett dugg?Ser väl ungefär likadan ut som för 20 år sedan. Det var väldigt roligt att träffa P men jag är ju van att se honom mycket annorlunda(yngre) än han såg ut nu.Ser jag gammal ut för folk som inte sett mig på ett tag?Han har flyttat "hem" till Askersund efter att ha varit bilskollärare i b.la Stockholm i över 30 år, nu skulle han köra bussen med mamma hem så vi hann inte prata så mycket men oj, va mycket kul vi hade i vårat gäng på den tiden.Träffade även en annan gammal kompis i dag som jag lekte med när jag var ännu yngre och hon har flyttat hit från Göteborg. Visst är det underligt att på samma dag träffa två gammla vänner från förr i lilla Hallsberg?Att jag först inte kände igen dem är väl inte så konstigt men nog borde de ha sett att det var JAG?
.

Inga kommentarer: