tisdag 29 september 2009

Mina 2 problem?!

Nr 1. Jag har fullt i garderoben...supertrångt alltså!

Nr 2. Jag har INGENTING att ta på mig! Usch o fy va trist när man ska åka någonstans, bara gamla trasor.

Ska jag gnälla? Nej, jag vet. Borde jag skämmas? Ja, igentligen. Vad är problemet igentligen?

Kan jag göra något åt det? Jovisst, men nuförtiden tycker jag inte om att springa i affärer och handla, jag blir bara trött och tycker inte att jag hittar något och om jag hittar något snyggt så är det INTE snyggt på mig i alla fall......

Så nu ska jag åka i väg och shoppa! Jag tror jag drar i morgon redan och jag tror minsann jag åker till Stockholm och jag vet att jag får med mig väldigt trevligt resesällskap och vi ska ha KUL, det brukar vi ha hon och jag när vi åker iväg. Fast om det blir några kläder vet jag inte, vi brukar gå mest i inredningsaffärer, ha,ha.
.

Inga kommentarer: