söndag 6 september 2009

Fjällvandring

Ligger efter med bloggandet.Har varit i Värmland...mkt intensivt med trevligt.Kom hem på fredagskvällen och skulle lägga mig tidigt och upp och jobba en dagtur men fick skjuts in sonen till Örebro på kvällen för han skulle ut med kompisar.Sover inte så jättebra när man har ungdomar som är ute och roar sig men han tog en taxi hem med ett gäng glada Hallsbergare så när han var hemma vid 03-tiden kunde jag sova lite bättre...känner någon igen sig eller är det bara jag som är sån?
Bilder kommer från Hennickehammar, hinner inte lägga upp dem just nu. Har fått hoppat in och jobbat lite extra i dag, massor att göra på jobbet, förlöste 2 i dag.
I morgon bitti far vi iväg.....10 barnmorskor ska till IDRE och vandra! Det ska bli så himla kul!!!
Vi far i 2 bilar och ska bo i 2 stugor. Vi har tre matlag som ska ansvara för mat varsin kväll och vi skall äta 3 -rätters. Jag ska ta mycket kort och lägga upp på bloggen.Nu ska det packas.
Ellinor har det bara bra i Göteborg, hon har gått i skolan 1 vecka nu och det är mest introduktion men hon är nöjd. Om 2 veckor får hon lägenheten och jag handlar för fullt för att fylla upp hennes basförråd.
Vi hörs i slutet av veckan, (på fredag.) Ha en bra vecka!
.

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Jag känner igen det där! Eftersom jag inte kan kolla att de är hemma i lägenheten i Skövde har vi infört att de skickar ett sms när de kommer hem. Sen kan jag sova! Hoppas du får riktigt trevligt på fjällvandringen hmm känner igen det där handlandet med. Kram Lisbeth

Erik sa...

Alltid kul med fjällvandring. Hoppas på bilder och berättelse när du är tillbaka.