fredag 11 september 2009

Bra kan bli bättre......

Så var temat för våra kursdagar i Hennickehammar.

Vad KAN jag göra? Vad VILL jag göra? Vad GÖR jag?

Vad är VIKTIGT-BRÅTTOM? Ej viktigt-ej bråttom? viktigt-ej bråttom?Ej viktigt-bråttom?

Känsla- Tanke-Handling

Vad Hände? Vad Kände- Vad Lärde?

Hur kan jag gära DIG bättre?

Det var intensiva men faktiskt roliga dagar och vi fick gå runt i olika stationer och göra olika övningar i sammarbete.




På väg i bussen.Åsa och Cathrine
Anna och Christina
Glad,gladare,gladast! Anna och Susan
På en liten tur efter lunchen dag1. Susan,Jenny och jag.
Samling på rummet innan middagen.Cathrine,Åsa ,jag,Anna och Susan
Susan
Christina
Vår nya chef Lotta (i rosa)Jenny,Frida,Susanne W,Sofie och Christina.
Gabriella
Kvällens meny
En del av våra trevliga doktorer
BB-folk
Barnmorskor är vi allihopa
Trevliga arbetskamrater
Op-folk
Gyn-folk
Jag
Christina och Cathrine
Dimmigt i bastun
På kvällen blev det bastubad, bad i tunna och bad i sjön. För övrigt mitt 2:a bad för i år.
Vi hade det mycket trevligt och nästa år ska vi åka på en resa till Estland och temat då ska vara,
Snygg kan bli snyggare! Lite extrapass och man kan justera lite veck och rynkor,suga bort lite fett.Fixa vitare tänder och nya bröst,ha,ha.
.

Inga kommentarer: