måndag 15 februari 2010

Vilken tjej!

Vad kan man säga ? Hon flyger liksom fram i spåret.Tänk om man kunde åka som hon, tänk om man kunde åka överhuvudtaget. Jag kan inte åka skidor, har ingen teknik utan får bara ont i ryggen,tyvärr! Spännande är det i alla fall, första kvinnan att ta OS medalj på 30 år tyckte jag att nån sa, eller om det var guldmedalj, skit samma, bra var det .

Vi har fått 60 gratis filmer att titta på av Telia men vi ska hinna se dem på 60 dagar,phu! Vi har 15 var och Evelina har sett flest sen kommer jag med 3 filmer,tyvärr inga höjdare nån av dem.Jag tror inte att Ulf har sett nån än så länge men jag har inte frågat, har inte sett så mycket av honom sista veckan. Han har jobbat mycket med övertid och jag har jobbat och vi har gått om varandra men till helgen är vi lediga.Ska träffa våra vänner och laga mat tillsammans ,dvs herrarna ska laga mat och vi tjejer ska träna,relaxa och bada bubbelbad och dricka champange(hoppas jag.)
Ellinor kommer hem i helgen, skönt att få krama om henne men misstänker att vi inte kommer att se så mycket av henne för det är många hon ska hinna träffa.
Helgen som var har tillbringats på jobbet, en intensiv helg med massor av förlossningar (16 st på våra nätter), bra teamjobb och det var roligt.
Spelade bingolotto i går med mamma men vi vann inget tyvärr! I dag har vi varit till Kumla och shoppat på REA. En tunika/klänning som kostat 500kr för 75 spänn!! Det kan man kalla REA!
Sen blev det fika på Sveas, gott,gott!
.

Inga kommentarer: