torsdag 11 februari 2010

Frukost och middag med arbetskamrater

-Helen och jag ska till Java och äta frukostbuffe i morgonbitti , sa Anna när vi jobbade ihop på 23:an. Dom är inte kloka tänkte jag, att dom orkar?
Men av någon konstig anledning så satt jag i alla fall där med dom på morgonen och åt och dessutom hade ett par andra kollegor hängt med. Jag som kände mig mätt efter att ha ätit tårta!! mitt i natten orkade ändå en riktigt stor frukost och det var så gott!
Sen hem och direkt i sängen.

Anna C,Hildur, Anna S och Helen på JAVA
Bitti,Ingegerd och Maria
Sen var det bara att göra sig i ordning och ta tåget in igen.Anna och jag skulle köpa present till "vår" Maria som nu gått i pension. Vi köpte ett fint halsband till henne som hon tyckte om.
Vi hade bokat bord på restaurang Al Forno och det var fantastiskt gott och vi hade en trevlig kväll. Kommer att sakna Maria mycket.

Eva,Barbro,Åsa,IngMarie, Ulla-Beth,Christina och Jenny

Pernilla och Anna
Risotto med havets frukter.
.

Inga kommentarer: