onsdag 17 februari 2010

OS-Guld


Det kommer att ta evigheter att hitta musik till min IPOD igen. Jag vet ju inte vad låtarna heter utan får leta,lyssna och sen välja med omsorg för det ska ju passa att träna till. Det är ju oftast inte musik som jag i vanliga fall lyssnar på hemma, en och annan låt kanske.Fy tusan!

Fick inte med mig varken mannen eller sonen till gymmet idag. Ulf är lite småkrasslig och Jacob har varit på långpromenad i dag och ska gå i morgon istället.

Vilken härlig insats han gjorde i går Björn Ferry, hans hemsida heter FERRYTALES.
Grattis, grattis! Dom är som gudar i spåret, flyger fram i uppförsbackarna. Jag frågade Ulf hur lång tid han trodde att det skulle ta för mig att ta mig upp för backen,ha,ha.
Jag önskar verkligen att jag kunde åka skidor, ska kanske ta och försöka igen? Men först väntar tvätten,trist! I kväll är det jobb men bara en natt,skönt!
.

Inga kommentarer: