lördag 20 februari 2010

Löpning i snöstormen

Vi trotsade stormen Ulf och jag. Tog på oss ordentligt med kläder och gav oss ut på promenad. Inte plogat nånstans och drivor med snö att kliva i. Det var tuffare än jag trott men skönt också. På hemvägen gick vi in på Netto för att handla ett par saker och när jag ska betala är mitt bankort borta!! Fick lite panik,jag hade ju lagt det i jackfickan tillsammans med telefonen. Ringde direkt hem och bad Evelina kolla överallt men icke...borta!
Sprang hem så gott det nu gick i snön och kastade mig över telefonen för att spärra kortet. Nu var jag så svettig så det rann om mig men kortet var spärrat och inga pengar uttagna, skönt!
När allt detta var klart hittade jag kortet......f.n! Det låg inte i min jackficka som jag var så säker på utan i min byxficka (med dragkjedja ) Nu kommer ett nytt kort om 5 dagar,Häpp!
.

Inga kommentarer: