torsdag 18 februari 2010

Min kinesiska älskling

Jag håller på att torka in fullständigt! Kyla i kombination med varma duschar är inte bra, jag vet.
Nu är det så att jag har en rygg som ofta kliar,kan det vara hormonrubbningar?ha,ha. Åh, vad det kliar på ryggen när jag kommer hem på morgonen och ska krypa ner i sängen.
Ulf är världens sämsta ryggkliare,han kliar inte,han krafsar lite lätt bara och då kliar det ändå mer!!! Inga klöstag som jag gillar.Det påminner nog honom om känslan när man drar med naglarna på svarta tavlan och det gillar han inte.
Nu är det så att jag klarat mig ändå, jag har en annan älskling. En ryggkliare som jag införskaffade när vi var i Californien och San Fransisco hos familjen Bennetto. Det var deras son Tristan som hittade den när vi var i Chinatown, det bästa "skräpköp" jag någonsin gjort!! Jag köpte två,en till mig och en till mamma. Det bästa var att den var lång så när man blir gammal och stel(are) så är det ändå lätt att klia.
Min kinesiska älskling, den släpper jag aldrig ifrån mig! Min kollega Lena tyckte att jag ska prova att lägga mig i badkaret med en massa olivolja.....det ska jag prova nån dag.
.

Inga kommentarer: