torsdag 22 oktober 2009

Ömt!

Nu är det gjort! Tog sprutan i morse och är öm i armen nu, får hoppas att det inte blir feber eller någon annan biverkan. Ett par på jobbet fick influenza symtom med feber efter ca 12 timmar men det gick över på ett dygn.
I morgon skall jag till Askersund och göra i ordning pappas grav och även min mormors och min kusins grav. Sen blir det att snabbt åka hem och göra sig i ordning för på kvällen blir det tjejfest i skogen hos Årstider och annat smått och gott i Lilla Skuru och det ska bli trevligt. Vi tar bussen till Ingelsby och blir sen hämtade där.
Lördagen hade jag tänkt tillbringa på tu man hand med mig själv eftersom Ulf skulle ha åkt på Whiskey träff hos en av killarna i klubben. Nu har han blivit sjuk så då får jag sällskap men det blir en lugn kväll med Morse skulle jag tro. På Söndag är det dags att jobba igen och jag jobbar 4 nätter nästa vecka. Det är ju lov och många med småbarn vill vara lediga så det är Ok för mig att jobba.
På jobbet var det en bra natt i natt, vi hade många patienter men alla var inte i förlossingsarbete. Det blev nog värre för dagpersonalen, en full tavla och flera förlossningar som skulle startas upp.....skönt att få sova i sin säng i natt.
.

Inga kommentarer: