onsdag 23 mars 2011

Tabita - Filmjölk i paradiset...

Ser fram emot Lördag, då ska Cattis, Åsa och jag få se Mia Skäringer och hennes föreställning
Dyngkåt och hur helig som helst, ska bli jättekul! Först blir det god mat på restaurang.



Jobbar sista natten och sen ledig en vecka:) Om vädrets makter är med mig så hoppas jag då på fint väder så att jag kan putsa fönster, rensa klart på förrådet. Vi åkte tre vändor till tippen i går...jätteskönt! Har inte gått att komma fram för all snö och det har varit för kallat för att hållas med allt "bröte" men det är fortfarande lite kvar. Vi har tur som bor nära världens bästa miljöstation , jättebra upplägg och lätt att lämna grejor.
Nu blir det kvällsmat! Ulf har lagat Tortellini soppa och pannkakor...jo, jag vet, det är inte torsdag i dag men i morgon kommer Ellinor och Thomas hit på kvällen och då ska vi grilla så vi tar soppa och pannkakor i dag istället.
.

Inga kommentarer: