fredag 25 mars 2011

Ont i fötterna

Phu! Nu har jag ont i fötterna, har gått i flera timmar på stan med mina döttrar.
Har hämtat ut mina glasögon, ett par progressiva och ett par läsglasögon..jättenöjd med båda:)
Sen blev det en ny telefon också,
-Nu pratar jag,sa Ellinor när vi klev in i telenorbutiken, annars vet man inte vad du köper! Du kan ju bli lurad att köpa vad som helst och det första bästa...? Stod bredvid och försökte inte lägga mig i, hon har ju trots allt jobbat där och vet vad hon pratar om och jag är ju bara glad att få en telefon..bara den är bra.
Det blev nog en bra telefon, har inte kollat så mycket på den ännu.
Ellinor tyckte nog inte det var lika kul att gå med mig på stan..hon ville handla men mamma påminde henne snällt att hon får lov att hålla i plånboken, student som hon är.
Evelina handlade lite mer men jag försöker bromsa där med, hon är väldigt förtjust i kläder och skulle kunna handla hur mycket som helst...:)
En mysig lunch på Lilla Örebro och vi fick Thomas som sällskap också.
Trevlig helg!
.

Inga kommentarer: