lördag 23 oktober 2010

Till mina döttrar...

Jag har träffat Håkan ! Har kramat om honom och tagit kort med mobilen när vi kramades han och jag....ni har väl fått korten? Ja, jag skickade ju dem till er båda på en gång!
Nu ska jag berätta hur det var från början.
Håkan var i TV studion på frukost TV , han skulle skrapa en TRISS lott!!! En del har väl tur eller? Efterråt sprang han ut för att möta alla fansen och jag som just kommit ut från Alléhallen
förstod att det var han och sprang dit...lyckades ta mig förbi alla vakter och kramade om honom , berättade att jag minsann såg honom på Way Out West och blev kär jag med!
Tog massor med kort som blev jättebra...ni har väl fått dom hoppas jag?
Sen sprang han runt i hela Hallsberg och sjöng, det var helt ofattbart och så bra, synd att ni missade det hela, ni hade garanterat gillat det, jag lovar:D
.

Inga kommentarer: