torsdag 7 oktober 2010

Marieberg nästa!

Jag tycker inte att det är roligt att shoppa,det är svårt att hitta snygga kläder,skor,väskor och accessoarer..dvs som passar mig. Jag ser massor med snygga kläder på andra och det ser snyggt ut när det hänger på galgen men när det hänger på mig.......näe! Jag ser jättesnygga skor men har man st 41 och hälsporre så kan man glömma 90% av alla modeller. Väskor....hur många snygga som helst men vilken ska jag välja? Jo, nu har jag visserligen köpt en ny väska i Italien, t.o.m en handgjord skinnväska från Sorrento och jag blev inte ens ruinerad. Det var Britt (som bor i Sorrento) som tog mig till en affär som hade ursnygga skinnväskor de tillverkade själva.
Tack Britt!
Evelina har väntat på att jag ska bli frisk....hon har "massor" att kolla in så det är med henne jag ska handla, dvs hon handlar och jag ska försöka stå emot att betala.
Jag tror nästan att det är roligare att handla på ICA..he,he det är roligare att planera och handla mat till helgen än att köpa brallor:)) Det är definitivt roligare att handla inredningssaker än kläder, även om det också är svårt.
Nu ska vi planera badrum, om tre veckor kommer hantverkare hit och hela badrummet ska renoveras, det ska bli så kul. Jag har faktiskt redan köpt tavlor till badrummet i Italien,sånt är kul!
Nu ska det dammas innan dottern kommer hem,bäst att sätta fart.
.

Inga kommentarer: