onsdag 20 oktober 2010

Det ska nog gå bra....


Det utfärdas klass 1 varning i vårt län. Snö, is och halka ska drabba oss närmasta dygnet.
Ulf jobbar, kommer hem i kväll och jag ska ut och jobba,så vad gör man?
Man spottar i nävarna , går ut och försöker fixa det själv. Jag har ju faktiskt varit med och bytt däck några gånger men det var några år sen sist och då var Ulf med. Nu drar jag med Jacob ut, han ska ju också lära sig det...vi två fixar det! Det värsta blir att pumpa däcken, det har jag aldrig gjort men jag hoppas att Ulf hinner hem och kan göra det.
Vilken tur att jag fick en "ledig dag" i dag då. Kom till jobbet i går kväll och vi var 3 bm som skulle jobba natt på gyn. Jag skulle ha hand om kejsarsnitten men vi hade inga och på förlossningen var det också lugnt så jag gick hem efter 1 timma och tog ut komp !! Hade lite svårt att somna eftersom jag hade försovit så bra men det gjorde inget, skönt att vara ledig i dag.
Dessutom kan jag följa med Ellinor till Kumla och gratta Ämeli och träffa Mio.
Vill inte ha snö nu!!!
.

Inga kommentarer: