tisdag 12 oktober 2010

Nya tag


Har inte tränat på gym på ett tag men i dag är det dags igen...
Kommer förmodligen att ha ordentlig träningsvärk i morgon:))
I morgon kommer Ellinor hem och stannar 1 vecka, hon har en stor tenta om 3 veckor att läsa till . På önskelistan över mat står bl.a köttbullar och kalops.
I dag blir annars en dag i trädgården, det är så sorgligt att tömma alla krukor och plocka undan, jag tyckte att det var nyss som jag planterade. Mina träd ska jordslås,vinteräpplen ska plockas ner och packas i lådor.
I Örebro har man fått fast en man misstänkt för övergrepp.....vi får hoppas att han är en av de två man letar efter. Flera attacker har ju varit runt sjukhuset, vi fick på jobbmailen info om den sista attacken som var den 27/9 då en kvinna var på väg till bussen vid 21.00 tiden, jag tror inte att detta har stått i tidningen ens? När jag kommer på kvällen och parkerar bilen är jag ju själv och det är mörkt med mycket buskar och träd. Jag brukar hålla hårt i bilnyckeln och göra mig beredd att sticka ögonen ur den som attackerar mig...usch! Nej, nu måste jag få tillbaka mina muskler!
Jobbhelgen gick fort trots 3 nätter, vi hade det bra,lagom att göra. Nu gör jag bara en natt på 1 vecka och det blir skönt. I morgon är det utbildningsdag hela dagen......vi får se vad det ger.
Nähe,nu är det dags att sätta fart!
.

Inga kommentarer: