lördag 23 oktober 2010

I kväll är det fest!

-70 och -80 tals fest....Jag är -80 tal! Oj, vad kläder ,axelvaddar, plastörhängen, toffsar, halsband jag hade. Det ska bli kul, vi ska lite musiktävlingar och det är picknick som gäller, alla tar med sig sin egen matkorg sen är det dans hela natten! Musiken är underbar!!
Disco,disco...
Svägerska och jag ordnar bål.....god som attan blir den!
Just nu håller jag tummarna för sonen, han skriver högskoleprovet för första gången.
Är också extra glad över att jag nu har fått biljetter till Mia Skäringers show, det ska bli så himla kul även om vi får vänta tills Mars nästa år.
Näpp, nu måste jag börja förbereda mig...det tar tid med stylingen,ha ha!
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Susanne!

Vi ska också gå på Skäringer och har fått biljetter på rad 6 på eftermiddagsföreställningen. Jag ska gå med min syster, min dotter, min svärdotter och systerdotter. Sedan ska vi såklart gå ut och äta.

Hoppas din fest var lyckad igår. Vi var på 160-årsfest, dvs fyra st 40-åringar som firade tillsammans, och slog verkligen klackarna i taket =)) Jag dansade så att jag är öm i hela kroppen idag.

Kram från hon mitt emot