onsdag 19 maj 2010

Hur det kan bli...


.....2 lediga dagar blev istället 2 arbetsdagar pga sjuka kollegor. Har ändå haft det kul på jobbet, blivit bjuden på kurdisk linssoppa idag av stolta släktingar som fått en ny familjemedlem och det smakade gott. Imorgon är det katastrofövning på USÖ på eftermiddagen och har man "otur" kan man bli kvar på övertid eftersom ingen får gå hem förens övningen är slut.
Är så sugen på att följa med Ulf ett par varv i spåret men jag vågar inte,får vänta tills jag pratat med sjukgymnasten och fått skoinlägg.
Pingsten är snart här och vi har jobbarhelg men nästa helg blir det.... LYXHELG men Mari och Ann-Catrin,skönt att ha något att se fram emot.
Funderar på varför jag känner mig så pigg fast jag jobbat dagtur? Vi får väl se hur det känns efter dagturen i morgon,ha,ha men ljuset och värmen gör susen.
Nej, nu blir det bulgur och kycklingryta.
.

Inga kommentarer: