måndag 31 maj 2010

En vecka närmare semestern


Om tre veckor börjar semestern, dvs min första vecka. Ulf har inte semester då så vi får väl se vad jag hittar på. Jag har bara en vecka då,jobbar sen i nästan tre veckor och är sen ledig 1 vecka igen eftersom en arbetskamrat ska jobba igen åt mig, men då är det släktträff i Småland. Sen väntar ett par veckors jobb men sen har vi ledigt Ulf och jag.......skönt!
Fixar med mina kragpallar i dag,väntar på att Ulf och Jacob ska komma hem från gymmet så att jag kan få hjälp med tunga säckar jord och koskit som ska ner i jorden. Sen blir det att till att peta ner lite frön i jorden:-)) Det blir bara kryddor,dill och persilja samt några potäter som jag hoppas ska hinna komma till midsommar men som jag misstänker inte hinner bli klarat tills dess.

För övrigt kan jag berätta att jag haft en jobbig natt igen.....jagat biltjuvar i Askersund som i sin tur jagade mig, men när jag ringer desperat till polisen så sitter dom i möte!!!! och har inte tid att komma. Fyfasiken vad jag fick springa och gömma mig bakom bilar för att de inte skulle ta mig och jäklar vad arg jag var på polisen när jag vaknade!!
.

Inga kommentarer: