lördag 15 maj 2010

"Hujedamej"

Hade en sån där jobbig natt igen....
Släktträff!! Vi har ju sedan några år tillbaka släktträffar med Ulfs familj vartannat år och det är mycket trevligt och roligt.
I natt var det dags igen..MASSOR med släkt,kände inte igen hälften. Vi var på en skola,min gamla skola i Askersund tror jag( Norrberga skolan.) Alla hade småbarn och det var allmän rörigt och alla var så in i helsike tjusigt klädda i vackra ,dyra ,fina kläder.
Själv sprang jag runt i nerspydda myskläder och hade en baby!!Vi hade en baby Ulf och jag!!....Jag bytte blöjor och sprang och jagade Ulf eftersom jag också ville byta om och ta på mig något fint men jag hittade inte Ulf och jag hade inte ens packat med mig några fina kläder!!
Gud, vad det var skönt att vakna,det kan jag lova!
I sommar är det dags för släktträff igen och denna gång hos Tomas och hans familj i Mullsjö.
Det ska bli kul och roligt att träffa alla igen. Det har fötts några babisar i familjen sen vi sist sågs för 2 år sen men mina är STORA:-))
.

Inga kommentarer: