onsdag 12 maj 2010

Dessa krämpor!

Hälsporre! Bara namnet låter ju konstigt eller hur? Det låter som nåt som en tupp kan drabbas av tycker jag:-))
Det gör djävulusiskt ont i alla fall och speciellt när man går och går på jobbet på det hårda golvet. Nu har jag börjat en Diclofenak kur och för att magen ska klara den behandlingen så måste jag ta Omeprazol samtidigt. Det blir nog att skaffa inlägg, det är tips jag fått i alla fall. Har kännt av detta en längre tid men...tja, man lunkar på och tänker att det blir nog bättre.Söka Dr? näe, inte!

Mina favoritsolglasögon är trasiga! Jag har köpt ett par som man har utanpå sina vanliga glasögen,jättepraktiskt och jättebra och jag har varit så nöjd. Mina grannar gick också och köpte ett par och var nöjda.
Nu gick jag till affären/opikern i veckan och tänkte att de kunde laga sprickan i plasten men icke!
-Nej det går inte tyvärr, du måste köpa nya.
De nya modellerna var väl Ok men inte lika bra och fina som mina. Aldrig i livet att jag köper nya tänkte jag (kände hur snål jag plötsligt blev.) Man har väl superlim hemma!
Så nu ska jag ta mig tid att fösöka laga dessa glasögon(eller så sätter jag Ulf på det.) Det borde gå,jag är säker på det. Superlim fixar allt!
.

Inga kommentarer: