torsdag 22 april 2010

Typiskt! Ha,ha

När min kära man hämtade mig vid bussen såg jag på honom att han var irriterad....!!
-Jag hittar inte mina singlar (vinyl) som Evelina lånade av mig att ha som prydnad på sitt rum och när jag ringer och frågar så säger hon att hon har gett tillbaks dom!! Det är mina Clash singlar och den första är värd minst 500 spänn........! Jag har letat i över 2 timmar nu,säger han och jag ser att han är arg. Det är lite ovanligt att se Ulf så där irriterad och arg.
-Jamen det fattar du väl att de finns där hemma,säger jag.Det är väl ingen som har tagit som och sen blir jag irriterad över att han inte har börjat med maten för jag är JÄTTE hungrig men han har varit upptagen med att leta.
Nu är det såhär i våran familj att Ulf inte är bra på att leta och hitta saker (förlåt Ulf men det är sant) Så det tar mig ca 10 min att hitta de första skivorna och sen ringer jag upp Evelina för att fråga igen.
-Jaha!...men varför sa han inte direkt att det var vinylsinglarna?? Jag trodde han menade CD skivorna.
Det gäller att var övertydlig ,sa jag till Ulf och plockar fram singlarna där hon sa att hon lagt dom och på ställen där Ulf för övrigt redan hade tittat utan att se dem,ha,ha
.

Inga kommentarer: