söndag 25 april 2010

Snuvad..

Jag känner mig snuvad....lurad....
När jag vaknade i dag efter två nätters jobb så skulle det ju vara sol och 10-15 grader varmt,det hade ju SMHI lovat när jag tittade på prognosen.
Jag skulle ju gå ut på altan i min morgonrock,sitta där i värmen och solen och njuta med en kopp kaffe...det hade jag ju sett fram emot hela natten!
Mulet och 17 grader på altan:(( Kaffet intogs i soffan istället, borde ha gått en promenad men var lite eftertrött,det blev slö tittande på TV en stund istället.
I morgon väntar arbete med platina/incintentsrapporteringar och sen möte med cheferna där vi ska informera lite om vårt arbete och förhoppningsvis kunna visa lite statistik. På Tisdag är det utbildningsdag och sen väntar 2 nätters arbete igen. På Lördag drar familjen till Göteborg och då skall Ellinor flyttas till sin nya lägenhet....kul!
.

Inga kommentarer: