torsdag 15 april 2010

På kryssning

-Skulle aldrig falla mig in att betala för en båtresa...jo, det har jag sagt. Gillar inte att åka båt,kan inte sova,ligger i lyssnar på konstiga ljud,båten gungar..näe fy tusan ,aldrig att jag betalar för det!
Men det är just precis vad jag har gjort nu...man kan ju ändra sig:-) Speciellt om man får åka med sina trevliga arbetskamrater. Man behöver ju inte sova,ha,ha. Det går väl bra att var uppe hela natten.För säkerhets skull har jag tagit med öronproppar och eftersom jag är älst i gänget har jag paxat för nederslaf, inte hålls jag och klättrar inte..:-) måste säkert gå på toa nån gång på natten också,ha,ha.
Nu har jag provar kläder i en evighet.Har PMS, är svullen (säkert gått upp 3kg i dag) och till allt elände har jag fått finnar!! Herregud,jag är ju snart 50 år,när ska finnarna försvinna?? Eller det är kanske tecken på att jag fortfarande är ungdomlig? Jo, så måste det vara!

Varit i Örebro i dag, hos min tandläkare. Gud, vad det är svårt att gapa och samtidigt låta bli att prata.Vi har ju massor att prata om ,men snart åker vi till Hasseluddens SPA så då får vi prata istället. Till allt råga på eländet hade jag ett hål!!! som om jag inte har tillräckligt med lagade hål fast jag sköter mina tänder så noga...inte kul!
Att vara ledig tar på krafterna....gäääsp! Nu måste jag lägga mig,det blir en tuff helg på sjön..;-)Vilken tur att vi inte skulle flyga....
.

Inga kommentarer: