torsdag 5 november 2009

Så glad!




De ringde från Ulf´s jobb. Han har fått ledigt och behöver inte åka och jobba i kväll. Jag hade redan tittat på tågtider till Göteborg i morgon ifall han skulle bli sen hem......Oh, va skönt!
Nu far vi vid lunchtid och har gått om tid på oss. Föreställningen på Skandinavium börjar kl 20.00 och det skall bli så himla kul!

Jag har bakat och lagat mat att ta med till i morgonkväll. Ulf,Jacob och Pär ska gå ut och äta men till oss tjejer har jag gjort en kyckling och bacon paj. Evelina och jag hinner inte äta ute och Anna kommer kanske sent hem från jobbet. Gjorde även en paj till Ellinor som hon kan frysa ner i bitar. Sen har jag även gjort köttbullar till henne och bakat matbröd till oss alla. Det är brödkakor och SURDEGSBRÖDET. Hoppas att det blir bra, har inte smakat ännu. Jag hade valnötter i och dinkelgryn med aprikoser och linfrön....tänk om det inte är gott?

Ellinor lämnar in sin stora hemtenta i eftermiddag,hon har slitit med den och inte mått bra. Lite småfebrig och förkyld....jag tänker på dig gumman, det går nog bra! Vi hoppas att det vänder så hon orkar vara med oss i helgen.
Återkommer med foto repotage efter helgen....ha det!
.

1 kommentar:

Lisbeth sa...

Hoppas ni allihop får en riktigt trevlig och underhållande helg! Kram Lisbeth