fredag 27 november 2009

Hade glömt....

.... att jag efter förra julen slängde bort mina gamla ljusstakar som jag alltid haft i köksfönstret. De var gamla och slitna (glappade) och jag hade de sista 5 åren sagt att "nästa år ska jag köpa nya".
Men vartenda år tog jag fram dem ialla fall. Så när julen plockades ner sist så slängde jag dem så att jag verkligen skulle bli tvungen att köpa nya och så har jag glömt bort det! Vilken tur att jag bor granne med Elmontage.

Fick vara hemma hela natten. Upp i morse tidigt och åkte med Evelina till vårdcentralen. Hennes sårskador på knät efter olyckan har läkt men det ser inte fint ut, det är fula ärr. Vi fick denna gång träffa en mycket rar underläkare och hon hade inte sett sådan ärrvävnad( hon nämde nåt konstigt namn jag aldrig hört talas om )förut och tog kort på det och ska skicka en remiss till hudkliniken på USÖ. Evelina har dessutom ont i knät så jag var orolig för att det finns mer glassplitter kvar.Sen ska vi ha silikonplattor på knät som kan hjälpa till att få ärret att bli bättre.
Nu ska det pyntas och städas och bli fint (hoppas jag.)
I kväll blir det IDOL
.

Inga kommentarer: