torsdag 25 mars 2010

Ruinerad!!

Ja, så känner jag mig just nu.
398kr för 15 gram........man skulle nästan kunna tro att det handlade om illegala saker men detta är inköpt på Apoteket.
Det är en silikonsalva som Evelina ska smörja ärren på knät med som hon fick efter bilolyckan. Om ett år ska hon åter till hudmottagningen på USÖ och då får vi se hur ärret ser ut annars kan man ev. snygga till det med laser. Alternativet var silikonplattor men det är inte så kul att ha på knät, speciellt inte i sommar. Vi börjar så här får vi se. Ikväll ska jag vara med och se till att det inte tas på för mycket sen får hon sköta det själv.
Annars är humöret inte på topp just nu,har jobbat mycket och ligger efter en del hemma.Det känns som om man skulle behöva städa i en vecka...minst. Fick ett ryck häromkvällen när jag hade lite extra energi över och började putsa lite tavlor,speglar, vintrindörrar mm på kvällen.....
Men hjälp!! Fick en smärre chock nästa dag i dagsljuset. ALLT var förstört, det såg ut som om nån hade torkat mjölk eller nåt liknade på allt som var putsat.
Jag hade helt enkelt tagit rengöringsspray istället för fönsterputs och det hade blivit som en hinna över precis allt.....Jag hade att göra mer än dubbelt så lång tid som det tog att putsa första gången och det är inte helt bra än men jag "iddes" inte utan får putsa mer nu till påsk istället.Häpp!
I dag har Ellinor badat i Göta Älv i överlevnadsdräkt. Det var 1 grad i vattnet,uj,uj,uj.
.

Inga kommentarer: