söndag 7 mars 2010

Lite stressad

Känner mig lite stressad just nu. Att vara mycket ledig är inte alltid så bra. Man tycker att man har gott om tid att hinna med saker och ting och kan skjuta på vissa saker som ska göras........ Tills man helt plötsligt inser att det inte längre är så gott om tid utan faktiskt ganska bråttom.
Just nu är det så, jag har massor med saker att göra på 3 dagar som jag har vetat om länge och vissa saker hade jag kunnat gjort för länge sen. Får skylla mig själv....så nu är det bara att sätta fart!!
Ps. Lyssna lite på melodifestivalen i går för första gången, vilka skitlåtar!! Ulf tyckte att Jessica Anderssons låt lät bäst!
-Det säger du bara för att du tycker att hon är snygg,sa jag.
-Ha,ha! Det tyckte Evelina var jätteroligt. Absolut ingen låt var bra tyckte vi andra. Melodifestivalen är inget för oss.
.

Inga kommentarer: