söndag 28 mars 2010

Måste...

..åka o köpa tranbärsjuice o C-vitaminer.Har haft så här förr ett par gånger och börjat äta antibiotika men när odlingsvaret har kommit så visar det sig att det var onödigt och jag har fått sluta.Symtomen är detsamma nu med och det är attans irriterande att ha ont över blåsan. Har inga urnstickor hemma och jag vet att det blir "knall lila" på leucocyter men negativ nitur (detta förstår bara vissa,ha,ha) om jag skulle kolla. Ska in till Örebro i veckan och får i värsta fall hälsa på på jobbet och kolla.
I går kom flera av Ellinors kompisar hit och käkade innan de åkte in till Örebro. Har inte träffat dom på länge så det var kul men saknade dig Ämeli....hoppas vi ses till veckan och jag vill träffa Mio också.
I dag packar familjen och i morgonbitti far de i väg till London,det blir bara Ellinor och jag hemma och vi skall hinna med att titta på bl.a bädsoffa till hennes nya lägenhet.Sen skall det städas....och putsas fönster om det går att kliva på gräsmattorna. Ellinor kommer säkert att vara borta en del även hon så jag kommer att vara helt SJÄLV! Va skönt! eller=??? Jag är faktiskt ledig hela veckan!
.

Inga kommentarer: