tisdag 16 mars 2010

Älskar att resa....

..........tycker inte om att flyga. Säger varje gång jag landar att "jag ska nog inte flyga igen" men så gör jag det igen och igen för annars får man ju inte uppleva allt det roliga.
Vi har haft det toppen i London. Såg Gordon Ramsey när han kom i sin superläckra Ferrari...
Har handlat, gått på sightseen och har hunnit med massor på dessa dagar. Det var roligt att åka med syster och mamma och jag måste säga att mamma är helt otrolig.Hon ska fylla 74 år och orkar gå och gå som vi gjorde. Jag och Marie var helt slut i fötterna på kvällarna och mamma kände nog en del i ryggen men hon sa inget. Hon är ju van att gå och tar ett par promenader varje dag men det är en helt annan sak att gå i en storstad men allt folk,åka tunnelbanan i trängseln och inte sitta på många timmar men det fixade mamma.
Det kommer bilder så fort jag får tid att fixa.
.

Inga kommentarer: