onsdag 13 januari 2010

Slut för denna gång

Jaha, då är allt pynt på vinden igen, men fortare än man anar så står man däruppe och rotar fram lådorna igen. I år har jag verkligen försökt tänka.......har lagt saker i ordning så att det som ska fram först ligger på rätt plats. Hur många gånger har jag inte letat efter det som jag först tar fram till 1:a Advent, tex sånt som jag pryder adventsstakarna med men inte hittat det.
Nä, till nästa år är det ordning. Jag vet precis vart jag har lagt saker och ting, gäller bara att komma ihåg det också...
I morgon ska Evelina träffa en ortoped dr för en sista koll och få svar på röntgen hon gjorde för ett tag sen.
På kvällen har vi barnmorskor på förlossningen STOR fest, så kniiip alla ni som ska föda.
Näe, det är ingen fara, vi har tagit in några duktiga vikarier som ska täcka upp en stund på kvällen. Vi har stort knytiskalas och ska bl.a fira några som har fyllt jämnt och nån som har gått i pension.
.

Inga kommentarer: