onsdag 13 januari 2010

Förtollande vackert

Trots kyla och snö och nån slags konstig dimma de senaste dagarna är det så vackert ute. Dimman lade sig som en tjock ishinna på bilrutorna så det har tagit evigheter att skrapa Volvon.

Cyklarna är "frostade"
Då kan man ta in den i groventrén och tina upp den...

Ulf mätte upp till ca 3dm snö på gräsmattan
Mitt körsbärs/plommonträd
Hoppsan, här ligger granen och skräpar
Slingorna får brinna ett tag till.
I körsbärsträdet sitter min fars fina fågelstuga

Snart ser det ut så här igen....håll ut!

Har vaknat efter två nätter jobb och tänker att om 2-2 1/2 månad kan jag gå ut och sätta mig och ta mitt kaffe på altan, härligt!
.

1 kommentar:

angelica sa...

tack kusin för dom fina orden i min blogg!!!
vi har äntligen fått ett läkarsamtal nu på torsdag efter mycket tjat!
har fått tjata i ett års tid för att få henne att förstå....

han är som ett duracell batteri som aldrig tar slut, det är ju både på gott och ont!!! :-))

har inte marie FB??

kramar till er där borta på rakgatan hallsberg!! :-))