måndag 18 januari 2010

25-års jubileum!

I dag den 18/1 för 25 år blev jag färdig sjuksköterska. Vi var 3 klasser som hade läst tillsammans i 2 år och nu var den stora dagen kommen.

Här är vi alla klasserna tillsammans i Aulan på Vårdhögskolan örebro

Christina Sjöö (som ju blev färdig barnmorska förra året, äntligen!)Britt-Marie och så jag.

Vår klass, tyvärr lite suddigt, 3 av oss är nu barnmorskor som jag vet, ett par är distriktsköterskor oocn en är tyvärr död men flera av dem vet jag inte alls vad de gör i dag.

Ulf, jag och svägerskan Anne....så unga !

Min älskade pappa och jag, lika stolat båda två.

Mamma, pappa och jag.

Hemma på Fredsgatan.
.

1 kommentar:

angelica sa...

åh fina fina morbror!!
hade glömt bort hur lik morfar han var!!!
man saknar honom än, varje gång man möter marje så tittar man efter honom, han e så självklar! men jag tror nog han är vid hennes sida varje gång man möter henne i alla fall!!