tisdag 15 december 2009

Första julbordet

Har återigen hjälpt till några timmar på vaccinationsmottagningen på USÖ och i dag hade vi jullunch mellan 12.00-13.00. Vi hade knytkalas och alla hade med sig något.Mitt bidrag var ägghalvor med kräftstjärtar(räkorna var slut och jag hade brått så det blev kräftor) och det smakade gott.
Vi fick även en julklapp av Hilevi som är samordnare på vaccinationsmottagningen samt ett par söta marsipangrisar, hon hade tänkt på alla även mig som bara har ryckt in några gånger.Gulligt tycker jag.
Det har varit kul att göra lite annat och lära känna trevligt folk.




Åkte sen in en snabbis på Marieberg och där var det MYCKET folk men några julklappar köpte jag i alla fall.
Nu väntar bak och matlagning de närmaste dagarna och på Torsdag ska vi på julshow och se Evelina och hennes klasskamrater uppträda och innan det så ska vi äta mat i matsalen som restaurangskolans elever har ordnat..Trevligt!
.

Inga kommentarer: