söndag 19 december 2010

Det gick inte...



Det bidde ingen råttfälla..det bidde en musfälla! Attans vad svårt det var att få råttfällan att fungera,dessutom var den lite felbyggd?? Både Ulf och jag fick en rejäl smäll på handen i vårt idoga försök att få ihop den men eftersom Ulf har lovat mig att"råttan" inte är så stor utan mer som en skogssork så hoppas jag att musfällan räcker.
I morgon kommer Ellinor och mormor hit. Vi ska klä granen och det är första gången i historien vi klär en gran så tidigt, brukar annars göra det dan före julafton men i år jobbar både Ulf o jag så det får bli i morgon istället.Sen ska det pyntas och flickorna ska göra julgodis.
I dag tog svenska damhandbollslandslaget silver--Grattis säger jag! Bra kämpat ,en jättebedrift även om de nog är besvikna att det inte blev guld men VEM trodde att de skulle komma till final ens? Grattis!
.

Inga kommentarer: