fredag 30 juli 2010

Första lediga dagen...


...och jag kan gå nerför trappan utan att det smärtar, underbart! Iprenkuren börjar göra susen. Det längsta jag gick i går var över till grannen och fikade sen tog jag det lugnt och det var ganska lätt att göra för regnet vräkte ner. I dag blir en lugn dag också. Ulf jobbar men ikväll ska vi äta suchi från East West med svärföräldrarna, det är första gången de ska prova på suchi och jag hoppas att de kommer att gilla det.
Fått rapport i går från Emmaboda och det var ganska blött (och trött) men nu verkar det som om det inte ska komma mer regn på festivalen så nu får de njuta av musiken istället.
Åh vad det är skönt att äntligen få vara ledig! I dag började jag dagen med lite hemmaspa....först ut är hårfärgning och sen blir det peeling.
I går fick jag lov att klippa sonen, detta har han inte tillåtit mig att göra på många år men han blev nöjd och sparade en himla massa pengar som han kan shoppa upp i London för istället.
Nähä, nu är det kaffedags i väntan på att färgtiden har gått ut:D
.

Inga kommentarer: