söndag 11 juli 2010

Bäver och makens kalsonger

Har sett min första bäver...
I går kväll när jag gick från jobbet på väg mot parkeringen så gick jag utmed Svartån och plötsligt får jag se något som ligger i vattnet. Jag ropade på min kollega som kom på cykeln och hon sa direkt att det var en bäver,hon hade nämligen sett bäver där förut.
Där låg han och tuggade på en gren i vattnet och var inget skygg. Plötsligt dök han under och kom upp igen med en större gren.
Mobilen var hemma på laddning...typiskt!! Jag som hade velat haft ett kort.

Ulf har köpt nya kalsonger...väldigt lika mina New Body trosor. Han köper mest boxershorts men jag tror han tycker om den kortare modellen när det är varmt eller när han är ute och springer.
När vi åkte till torpet så packade vi en väska tillsammans,vi skulle bara stanna ett par dagar och jag skulle dessutom till jobbet på lördagkväll.
Vid ett toalettbesök på jobbet upptäcker jag.........hahaha, jag har Ulf´s kalsonger på mig!! Jag skrattar så när jag kommer ut från toaletten så Dr G tittar på mig??? Han undrade väl vad jag hade så roligt åt men jag sa inget till honom utan berättade för mina kollegor att jag hade min mans kalsonger på mig...jag unnade dom ett gott skratt:D
.

1 kommentar:

Snyggt! sa...

Bra där! det kan va väldigt skönt med kalsonger ändå. =)