torsdag 1 juli 2010

1JULI


Vart tar dagarna vägen? Redan 1:a Juli ! I dag träder 69 nya lagar i kraft...mycket att hålla reda på.
Har äntligen fått tag på jordgubbar, en hel låda så i dag ska det kokas jordgubbssylt..Mums,va det ska bli gott!
I eftermiddag kommer svärföräldrarna och fikar.I går var mamma här och så fick vi besök av Ämeli,Patrik och lilla Mio.Vi åt chili con carne och Mio mumsade så fast det var lite starkt.
Tjejerna och jag och mamma åkte sen till Marieberg (oj,va folk det var där!) Vi fick i alla fall tag i skor för halva priset, Ecco skor och Vagabond. Evelina undrade varför jag inte kunde köpa mig lite tuffare skor för istället för det par jag köpte. Nu är det ju så att jag aldrig har kunnat gå i t.ex skor med hög klack och plattfotad med hälsporre är jag glad att hitta ett par lite "tuffare" skor som jag kan få in mina inlägg i.....men visst,vore kul att "svassa" runt i ett par fräcka skor men jag tror knappast inte att jag ändå skulle kunna gå snyggt i dom. Bäst att hålla sig till ett par rejäla skor,ha,ha.
.

Inga kommentarer: