torsdag 24 februari 2011

Trött.....

Har jobbat 3 nätter, ganska bra nätter, lagom att göra.
Gick upp som jag brukade i går vid 14-tiden men i går kväll var jag såååå trött och det är ju bra men inte kunde jag lägga mig kl 8! Ville ju inte riskera att vakna i gryningen utan tänkte att jag ska se något bra på TV som håller mig vaken.......hm!
Efterlyst! Det är väl spännande och bra? Bovar jagas och man får se bilder på div skumma figurer och höra om brott som man löst , det ska jag titta på tänkte jag.
......Zzzzzz! Ooops! Råkade visst slumra till där i den sköna fotöljen och missade nästan allt på efterlyst, inte bra!
Det gick bara inte att somna i går kväll fast jag kände mig trött, min lilla powernap hade förstört allt!!
Ulf kom hem vid 02-tiden i natt ( 2 timmar sen) och blev nog lite förvånad när han hörde sin fru säga -God Natt!
Efter 5 minuter snarkade han! Sen fick jag tillbringa kommande timmen med att puffa på honom med jämna mellanrum för trots att jag har öronproppar så hörde jag hur han snarkade.
Skulle gissa på att jag somnade vid 03-tiden...och blev väckt straxt före 8! Någon hade missat en buss och behövde skjuts......
Nu dricker jag kaffe, ska åka och handla....idag gäller det att ha fullt upp, törs inte sätta mig o vila. Ska nog köpa lite pigga vitaminer;-)
.

Inga kommentarer: