fredag 18 juni 2010

"Gubbsen"

Så har dom då äntligen kommit iväg....våra gubbar. Den årliga weekenden som de haft i säkert 20 år? Dom brukar vandra nån led i Tiveden, paddla kanot eller cykla en hel helg men det har även blivit Whiskyresa till Skottland ett par gånger.
Nu har något hänt! Krämpor och annat? har gjort att killarna tar bilen!! Jo, det är sant...BILEN! Haha.
Visserligen ska de gå nån vända i morgon men nu är det fotbolls VM som hägrar och då måste man ha tillgång till TV så bilresan går till Åmmeberg.
Själv ska jag jobba och i morgon på den STORA DAGEN så sover jag. Jag är ju inte bjuden fast jag har varit med och betalat kalaset. Tittar nog hellre på fotboll ändå, kan ju se nåt sammandrag av allt och det lär man nog inte missa, det enda som pratas och visas på TV nu är ju fotboll och bröllop.
Nä, nu ska jag baka bullar!
.

Inga kommentarer: