tisdag 2 december 2008

För trött för att blogga

I går var det dags, den årliga festen för alla som varit anställda i Örebro Läns landsting i 25 år och JAG var en av dem! Tänk att man har jobbat för samma arbetsgivare så länge!

Men nu är det så att jag är för trött för att berätta om det i kväll och i morgon är det dags för nästa fest, JULFESTEN på jobbet. Först ska vi till arbetskamraten ÅC och dricka glögg och sen är det julbord på FRIMIS och har jag tur så slipper jag åka jobba, kan ev få ledigt om det är lugnt.

Med andra ord är jag trött, Stockholm i Fredags,Skuru i Lördags, Hjälmar Bergman Teatern i går och Julfest i morgon, ja man blir ju inte precis yngre men just nu är jag tröttast av att ha skurat i köket hela eftermiddagen. Man måste ju få lite julfint och nu luktar det Ajax i hela huset
.

1 kommentar:

Anne sa...

Tack för videon. You made my day.
Hon är väldigt rolig. Hoppas du får vila lite innan nästa fest.
Kram A