tisdag 14 juni 2011

Då har hon åkt....

...har precis släppt av Evelina vid stationen,en vecka i Berlin med 5 kompisar. Väskan omsorgsfullt packad och gott om plats för mer t.o.m.
Kan inte rå för att jag ändå har en liten klump i magen när jag vinkar av henne. Det är ju jätteroligt att resa och jag reste ju mycket när jag var i hennes ålder och jag vet att allt kommer att gå bra och att de får jättekul men ändå så känns det i magen. Kanske spökar det som hände i Kanada lite grand?
Nu är jag ledig flera dagar, skönt! Undrar vad jag ska göra? Tjejträff med lite kompisar i morgonkväll och även på fredagskväll men sen tror jag att jag tar dagarna lite som de kommer. Strykhögen har växt ENORMT så den borde jag ta itu med.........
En ny kusin till barnen har sett dagens ljus i Göteborg, en liten flicka men vi vet inte hennes namn ännu. Grattis familjen!
.

Inga kommentarer: