lördag 2 april 2011

Galna drömmar


I går kväll såg vi Inception tillsammans med Jacob och Evelina. Filmen är en thriller som utspelar sig i drömmarnas värld och jag hade lite svårt att hänga med på allt. Evelina tröstade mig med att
"du kommer att fatta allt nästa gång du ser den".......tror dock inte att jag tittar om en film som är 2 1/2 timma lång men den var bra och de fick förklara lite så jag förstod bättre. Bra film , annorlunda och med mycket effekter.
Efter filmen berättade jag om den dröm jag hade drömt innan jag blev väckt....de låg dubbelvikta av skratt i soffan.
Jag kan drömma hur galet som helst. Ulf tycker att jag borde gå till en drömtydare.
Kan inte gå in på hela drömmen men om jag berättar att Ulf och jag hade en nyfödd baby samt en nyfödd fölunge i sängen....ja då kan ni fatta hur galet det var. Fölungen bet dessutom babyn så jag fick åka till USÖ och det var svägerskan Åsa som fick köra oss...haha.
I kväll ska vi ut och äta gott med Åsa och Åke, de vill fira att vi också har varit gifta i 25 år...
trevligt ska det bli!
.

Inga kommentarer: