torsdag 27 januari 2011

Snyft....

Gud vad jobbigt det är att titta på TV! Det fullkomligt suger musten ur en! Sitter snart och grinar till varenda program! Egentligen inga sorgliga program i sig utan inredningsprogram där jag grinar för att allt blev så himla fint o bra o alla blev så glada..o ja med..o så grinar jag! Hur kul är det? Jag grinar ju aldrig annars, trots alla otäckheter på nyheterna...Tittade en gång på Spårlöst (tror jag det heter) där man letar upp sina rötter men då grinade jag värre än de i programmet.
Nej, det får bli slut på sånt TV nu, det kostar för mycket energi. Tacka vet jag antikrundan, men det var på killevippen att jag grinade när jag såg hur glad tjejen vart som fick sin tavla värderad till 200.000 kr ( när den var köpt för 150kr) Varför gör jag inga sådana fynd förresten?
Nu måste jag gå och tvätta bort mascaran som runnit under ögonen.....
.

Inga kommentarer: