måndag 28 juli 2008

Alla mina grå

I dag var det dags igen, jag var verkligen tvungen, det gick inte att dra ut mer på det. Förr tyckte jag att det var roligt o kul att ändra och variera mig men nu är det inte kul längre. Nu är det ett nödvändigt måste och dessutom behöver jag göra det oftare nuförtiden.
Jag försöker variera lite men det skall ju samtidigt se naturligt ut eller?
I dag blev det Garnier, de lovar i reklamen att dölja dom där rackarna bra och jag tror att de höll vad de lovade, det vart riktigt bra, ingen i familjen har sagt något för ingen har lagt märke till förändringen så då måste jag väl se naturlig ut då?
Min svägerska kan fortfarande dra bort sina med pincett men den tiden är för länge sedan förbi för mig, då skulle jag vara flintis på framsidan, ha,ha.
Om jag håller mig undan solen så kanske jag kan vänta tills början av September innan det är dags igen. Igentligen hade jag även behövt vaxa benen i dag men det får vänta till helgen.
När är det dags att komma ut då? Visa att man inte är en äkta brunett utan börjar bli en gråhårig medelålders tjej? Eller måste jag hålla på så här tills jag inte orkar lyfta upp min armar över huvudet längre. Vi får väl se...kanske ska chocka min omgivning nästa gång.
.

Inga kommentarer: