onsdag 3 augusti 2011

Vad har jag gjort....

på sistonde?
Ja, det kan man ju undra.
Börjat jobba t.ex. Har haft ganska bra pass på jobbet och kul att träffa arbetskamraterna igen.
Letat och beställt tapeter till köket...läckra är dom:) Evelina och jag fastande för dom direkt och som tur var gillade Ulf dom också annars vet jag inte hur det hade blivit.
Jag har köpt en crosstrainer!! Nu har jag börjat köra och jag gillar verkligen att stå på den. På gymmet tränade jag nästan alltid på den, cykel var inte riktigt min grej, inte springa heller.
Kan inte påstå att Ulf jublade direkt, han tycker att den tar för stor plats men jag har ställt den i gästrummet och så tittar jag på TV när jag tränar, blir ju lite roligare då.
I morse drog Jacob till London. Tåget skulle gå kl 08.39 men var försenat!! Tiden flyttades hela tiden fram men vi visste inte vad det berodde på och vi fick inte fram någon information.
När tåget började bli nästan en timma sent var jag lite stressad, ville ju veta om det berodde på fel på just det tåget eller om det var fel på spår/ledningar? Såg att andra tåg också var lite sena och visste ju inte om han kunde hoppa på nästa tåg med risk för att bli sittandes på spåret någonstans och missa flyget.
SMS:a Lisbeth som var så gullig( Tusen tack) och ringde till sitt jobb på Trafikledningen och fick veta att det var något fel på tåget och att man skulle göra en felsökning när tåget kom till Hallsberg.
Jacob kunde då hoppa på nästa tåg en timma senare och just i detta nu så lyfter planet från Arlanda mot Heathrow...och jag slapp köra till Arlanda:)
Nu är det jobb,jobb, jobb, går på i kväll och av på tisdagmorgon, sen börjar några veckor då jag har det mycket lugnare på schemat och snart är det ju semester igen\0/
.

Inga kommentarer: