torsdag 11 augusti 2011

Tröttare än tröttast...

Nu har vi slitit hårt Ulf o jag. Ulf har tagit ner hela köksinredningen..

Det var nog det "enklaste" momentet.
Nu diskas det i tvättstugan.
Sen började det jäv...... momentet, riva ner alla gipsväggar!
Jag tog halva köket och Ulf halva. Arga snickarn hade nog berömt oss för att vi jobbar så bra ihop.
Fy vilket jobb! Gissa om det rök gips damm?

Här lagar vi maten:)
I går blev det en vända till tippen med gips och i dag två vändor och att städa upp efter allt detta har fallit på min lott eftersom Ulf jobbar hela dagen( o halva natten)
Nu är jag helt slut, har sopat o sopat, torkat golven (Jacob dammsög hela huset)
Hämtade Ellinor vid stationen i kväll och Thomas kom hit efter jobbet så vi har ätit tillsammans.
Nu ska det bara handdiskas...puh!
I morgon ska kökstaket tvättas och sen måste vi hinna måla 2ggr innan hantverkarna kommer på måndag. Borde egentligen ha tvättat taket i kväll men jag orkar inte mer nu.
Efter disken ska jag bara slänga mig i soffan och glo på nåt på TV´n
.

Inga kommentarer: