tisdag 5 juli 2011

Tänk att....

....det finns dagar som man får mer gjort på än man brukar på en hel vecka.
I dag har det varit en sån dag, både för mig och Ulf tror jag.
Det började med trevligt besök på förmiddagen från Mullsjö. Ulf´s kusin Tomas och hans fru Lena var på genomresa och stannade ett par timmar och fikade.
Sen städade vi ur förrådet och jag åkte två vändor till tippen. Hallsberg har världens bästa återvinningsstation, helt suveränt bra!
Ulf tvättade båda bilarna, jag tvättade ett par tvättar i tvättmaskinen, städade ur en låda som jag inte har städat på ett par år. Kändes skönt att rensa och sortera, hittade mina båda Ipode´s och har nu laddat dom så nu måste jag ta hem ny bra musik.
Kokade jordgubbsylt i går och har hällt upp i burkar.
Nu känns det bra, laddar för allsången men kommer som vanligt att försöka bli tystad av dottern när jag sjunger,ha ha. I kväll kommer ju HÅKAN-vår idol! Sen SKA jag tvinga Ulf att titta på Morden i Midsummer med mig, har ju inte sett nya Barnaby ännu, första avsnittet är inspelat men jag har inte hunnit titta på det än. Ulf gillar inte Morden i Midsummer men han kan ju titta med mig för att vara trevlig.....
.

Inga kommentarer: