lördag 14 maj 2011

Inga "ungar" hemma i helgen

Vet inte när det inträffade sist, det är alltid nån hemma.
Så nu dricker jag ett glas vitt vin, lyssnar på musik som Ulf satt på ,John Grant ..Queen of Denmark och vänta på att hans Saltimbocca ska bli klar (jag åker väl på disken sen). Ingen melodifestival i kväll här i huset inte, finns faktiskt inget på TV i kväll som är något att se på så det blir nog nåt avsnitt av "Kennedy" som vi spelat in men inte tittat på än.
Du som skrev ett inlägg på min blogg när jag vunnit 1000kr....kunde inte läsa, det var nåt fel på blogger just då och nu är det borta....om det inte var ett tiggarbrev;-) så lägg gärna till det igen.
Trevlig helg!
.

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Det var bara jag som skrev att det var väl investerade pengar i att köpa ett par solglajjer så du kan göra dig av med de där klistra-på du har!

Susanne´s blogg sa...

Hahaha...tack min älskling:D